Правила перебування на території заміського комплексу «Успіх»
Ми раді вітати Вас. Ви для нас є бажаним гостем, і ми намагатимемося зробити все, щоб Ваше перебування було приємним.
Ознайомтеся, будь ласка, з наведеними нижче правилами та рекомендаціями:
- Номер надається за поданням паспорта або іншого документа, що посвідчує особу;
- Громадянин пред’являє адміністратору паспорт або документ, що його замінює, після реєстрації та оплати видається ключ від номера;
- Розрахункова година — 14:00 , при заїзді гостей до 14:00 місця надаються тільки за наявності. Виїзд гостей здійснюється до 12:00 .
Умови бронювання:
- Першочергове право на розміщення у заміському комплексі «Успіх» набувають особи, з підтвердженим бронюванням номера. Всі інші розміщуються на базі за наявності номерів;
- Бронювання номера здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок ФОП;
- При гарантованому бронюванні здійснюється 50% передплата від загальної вартості за весь період проживання, враховуючи абонемент на харчування, з наступною оплатою при заїзді неоплаченого терміну проживання;
- Перед перерахуванням коштів Ви обов’язково погоджуєте з адміністратором комплексу наявність вільного номера або котеджу на обрані дати;
- Після перерахування коштів на розрахунковий рахунок банку, Ви обов’язково зв’язуєтеся з адміністратором комплексу, та повідомляєте суму, яку ви перерахували, адміністратор повинен підтвердити надходження цієї суми;
- Після прибуття в заміський готель «Успіх» та пред’явлення квитанції про переказ сума попереднього платежу буде віднята з повної вартості проживання;
- Оплата повної вартості за проживання здійснюється Клієнтом після приїзду до заміського комплексу Успіх, в момент оформлення гостьової картки.
- При не внесенні Клієнтом попереднього платежу у строк більше 2 робочих днів з моменту подання заявки на бронювання адміністрація залишає за собою право скасувати попереднє бронювання номера;
- При скасуванні замовлення не менше ніж за 14 днів до дати заїзду повертається повна сума передоплати. При скасуванні замовлення не пізніше ніж за 7 днів до дати заїзду повертається 50% від суми передоплати. При відмові менш ніж за 7 днів передоплата не повертається!
Заїзд та паркування автотранспорту:
Стоянка машин на території заміського комплексу «Успіх» — не оплачується та дозволяється лише для Гостей, які забронювали номер у готелі або котедж;
Адміністрація комплексу не несе відповідальності за цілісність та збереження вашого автотранспортного засобу.
Переконливо просимо Вас дотримуватись правил, встановлених у заміському комплексі «Успіх»:
- Перебування у номері без попередньої оплати не допускається, у тому числі і при продовженні проживання;
- Дотримуйтесь чистоти в номері та на території;
- Не турбуйте мешканців, дотримуйтесь тиші та громадського порядку в номері та на території, музика можлива тільки до 23:00!
- Дотримуйтесь правил пожежної безпеки, не допускаючи виникнення вогнищ пожежі. Забороняється розводити багаття на території комплексу, користуватися піротехнічними засобами та вогнепальною зброєю .
- Залишаючи номер, не забудьте закрити водозабірні крани, вікна, вимкнути світло, кондиціонер та інші електроприлади;
- Щоб уникнути харчових отруєнь — в’їзд на територію заміського комплексу успіх зі своїми продуктами харчування категорично заборонено!
- У разі втрати чи пошкодження майна готелю ви зобов’язані відшкодувати вартість завданих збитків;
- Послуги зі зберігання та приготування Вашої риби, грибів, дичини та інших продуктів харчування заміським комплексом «Успіх» — не надаються !
- Час роботи ресторану з 8:30 до 22:30 після закінчення роботи ресторану категорично заборонено включати музику на території заміського комплексу «Успіх» і тим самим заважати іншим відпочиваючим!
- Перебування на території заміського комплексу «Успіх» із домашніми тваринами платне! Вартість проживання з домашніми тваринами 500 грн ., за весь період проживання!
Забороняється:
- Залишати у номері сторонніх осіб за відсутності, а також передавати стороннім ключі від номера;
- Залишати в номерах та котеджах домашніх тварин та маленьких дітей без нагляду дорослих!
- Зберігати на території комплексу, в номерах та котеджах громіздкі речі, вибухові, токсичні матеріали, ртуть, вогнепальну та холодну зброю;
- Використовувати в номері власні електронагрівальні прилади, а також несправні електроприлади;
- Переставляти та пересувати меблі без погодження з адміністрацією;
- Курити та диміти у закритих приміщеннях на всій території комплексу;
- Зберігати продукти харчування, що швидко псуються, в номерах і котеджах;
- Залишати включеними кондиціонери та інші електроприлади під час Вашої відсутності у номері чи котеджі.
За втрату будь-яких речей та матеріальних цінностей у т.ч. грошей, мобільних телефонів, кредитних та телефонних карток, коштовностей, ювелірних виробів, які не здані на зберігання в сейф, адміністрація відповідальності не несе!
Адміністрація не несе відповідальності за роботу місцевих комунальних служб (відключення електроенергії та ін.)
Адміністрація має право відмовити Гостю у подальшому проживанні у заміському комплексі «Успіх», у разі порушення цих Правил та несвоєчасної оплати послуг.
При заподіянні базі відпочинку значних матеріальних збитків з вини чи недбалості постояльців та (або) їх гостей в обов’язковому порядку має бути складений акт встановленого зразка. В даному випадку, крім відшкодування збитків, постоялець повинен добровільно або в судовому порядку відшкодувати базі відпочинку втрати, пов’язані з простоєм номера під час ремонту, заміни меблів тощо. випадків (наприклад, при затоці водою).
Припинення проживання гостей у заміському комплексі «Успіх». Відмова у поселенні.
- Гості припиняють проживання у заміському комплексі «Успіх» із закінченням договору між постояльцем та готелем про надання готельних послуг;
- Гість має право розірвати договір про надання готельних послуг у будь-який час за умови оплати фактично наданих послуг (за дострокового виїзду стягується плата за одну добу вперед);
- Якщо гість неодноразово порушує внутрішні правила проживання, що спричиняє матеріальні збитки або створює незручності для проживання інших відвідувачів, адміністрація має право відмовити в поселенні або розірвати договір (здійснити виселення). У цьому випадку після вирахування суми, що покриває завдані відвідувачем матеріальні збитки та (або) штрафи, передбачені цими правилами, постояльцю повертається залишок внесеної раніше оплати.
- Адміністратор має право відмовити у поселенні у випадках, якщо:
- у тих, хто приїжджає, відсутні документи, документи недійсні або прострочені, є підозри на те, що документи фальшиві;
- відсутня оплата за номер у встановленому порядку та у необхідній сумі;
- у Гостя неохайний, брудний зовнішній вигляд, він перебуває у нетверезому стані, неадекватно, агресивно поводиться;
- Гість відмовляється дотримуватися внутрішніх правил проживання в заміському комплексі «Успіх».
У разі виникнення будь-якої проблеми, звертайтеся до адміністратора.
З повагою адміністрація заміського комплексу «Успіх»