Правила перебування

Правила перебування на території заміського комплексу «Успіх»

Ми раді вітати Вас. Ви для нас є бажаним гостем, і ми намагатимемося зробити все, щоб Ваше перебування було приємним.

Ознайомтеся, будь ласка, з наведеними нижче правилами та рекомендаціями:

  1. Номер надається за поданням паспорта або іншого документа, що посвідчує особу;
  2. Громадянин пред’являє адміністратору паспорт або документ, що його замінює, після реєстрації та оплати видається ключ від номера;
  3. Розрахункова година — 14:00 , при заїзді гостей до 14:00 місця надаються тільки за наявності. Виїзд гостей здійснюється до 12:00 .

Умови бронювання:

  1. Першочергове право на розміщення у заміському комплексі «Успіх» набувають особи, з підтвердженим бронюванням номера. Всі інші розміщуються на базі за наявності номерів;
  2. Бронювання номера здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок ФОП;
  3. При гарантованому бронюванні здійснюється 50% передплата  від загальної вартості за весь період проживання, враховуючи абонемент на харчування, з наступною оплатою при заїзді неоплаченого терміну проживання;
  4. Перед перерахуванням коштів Ви обов’язково  погоджуєте з адміністратором комплексу наявність вільного номера або котеджу на обрані дати; 
  5. Після перерахування коштів на розрахунковий рахунок банку, Ви обов’язково зв’язуєтеся з адміністратором комплексу, та повідомляєте суму, яку ви перерахували, адміністратор повинен підтвердити надходження цієї суми;
  6. Після прибуття в заміський готель «Успіх» та пред’явлення квитанції про переказ сума попереднього платежу буде віднята з повної вартості проживання;
  7. Оплата повної вартості за проживання здійснюється Клієнтом після приїзду до заміського комплексу Успіх, в момент оформлення гостьової картки.
  8. При не внесенні Клієнтом попереднього платежу у строк більше 2 робочих днів з моменту подання заявки на бронювання адміністрація залишає за собою право скасувати попереднє бронювання номера;
  9. При скасуванні замовлення не менше ніж за 14 днів до дати заїзду повертається повна сума передоплати. При скасуванні замовлення не пізніше ніж за 7 днів до дати заїзду повертається 50% від суми передоплати. При відмові менш ніж за 7 днів  передоплата не повертається!

Заїзд та паркування автотранспорту:

Стоянка машин на території заміського комплексу «Успіх» — не оплачується та дозволяється лише для Гостей, які забронювали номер у готелі або котедж;

Адміністрація комплексу не несе відповідальності за цілісність та збереження вашого автотранспортного засобу.

Переконливо просимо Вас дотримуватись правил, встановлених у заміському комплексі «Успіх»:

  1. Перебування у номері без попередньої оплати не допускається, у тому числі і при продовженні проживання;
  2. Дотримуйтесь чистоти в номері та на території;
  3. Не турбуйте мешканців, дотримуйтесь тиші та громадського порядку в номері та на території, музика можлива тільки до 23:00!
  4. Дотримуйтесь правил пожежної безпеки, не допускаючи виникнення вогнищ пожежі. Забороняється розводити багаття на території комплексу, користуватися піротехнічними засобами та вогнепальною зброєю
  5. Залишаючи номер, не забудьте закрити водозабірні крани, вікна, вимкнути світло, кондиціонер та інші електроприлади;
  6. Щоб уникнути харчових отруєнь — в’їзд на територію заміського комплексу успіх зі своїми продуктами харчування категорично заборонено!
  7. У разі втрати чи пошкодження майна готелю ви зобов’язані відшкодувати вартість завданих збитків;
  8. Послуги зі зберігання та приготування Вашої риби, грибів, дичини та інших продуктів харчування заміським комплексом «Успіх» — не надаються !
  9. Час роботи ресторану з 8:30 до 22:30 після закінчення роботи ресторану категорично заборонено включати музику на території заміського комплексу «Успіх» і тим самим заважати іншим відпочиваючим!
  10. Перебування на території заміського комплексу «Успіх» із домашніми тваринами платне! Вартість проживання з домашніми тваринами 500 грн ., за весь період проживання!

Забороняється:

  • Залишати у номері сторонніх осіб за відсутності, а також передавати стороннім ключі від номера;
  • Залишати в номерах та котеджах домашніх тварин та маленьких дітей без нагляду дорослих!
  • Зберігати на території комплексу, в номерах та котеджах громіздкі речі, вибухові, токсичні матеріали, ртуть, вогнепальну та холодну зброю;
  • Використовувати в номері власні електронагрівальні прилади, а також несправні електроприлади;
  • Переставляти та пересувати меблі без погодження з адміністрацією;
  • Курити та диміти у закритих приміщеннях на всій території комплексу;
  • Зберігати продукти харчування, що швидко псуються, в номерах і котеджах;
  • Залишати включеними кондиціонери та інші електроприлади під час Вашої відсутності у номері чи котеджі.

За втрату будь-яких речей та матеріальних цінностей у т.ч. грошей, мобільних телефонів, кредитних та телефонних карток, коштовностей, ювелірних виробів, які не здані на зберігання в сейф, адміністрація відповідальності не несе!

Адміністрація не несе відповідальності за роботу місцевих комунальних служб (відключення електроенергії та ін.)

Адміністрація має право відмовити Гостю у подальшому проживанні у заміському комплексі «Успіх», у разі порушення цих Правил та несвоєчасної оплати послуг.

При заподіянні базі відпочинку значних матеріальних збитків з вини чи недбалості постояльців та (або) їх гостей в обов’язковому порядку має бути складений акт встановленого зразка. В даному випадку, крім відшкодування збитків, постоялець повинен добровільно або в судовому порядку відшкодувати базі відпочинку втрати, пов’язані з простоєм номера під час ремонту, заміни меблів тощо. випадків (наприклад, при затоці водою).

Припинення проживання гостей у заміському комплексі «Успіх». Відмова у поселенні.

  1. Гості припиняють проживання у заміському комплексі «Успіх» із закінченням договору між постояльцем та готелем про надання готельних послуг;
  2. Гість має право розірвати договір про надання готельних послуг у будь-який час за умови оплати фактично наданих послуг (за дострокового виїзду стягується плата за одну добу вперед);
  3. Якщо гість неодноразово порушує внутрішні правила проживання, що спричиняє матеріальні збитки або створює незручності для проживання інших відвідувачів, адміністрація має право відмовити в поселенні або розірвати договір (здійснити виселення). У цьому випадку після вирахування суми, що покриває завдані відвідувачем матеріальні збитки та (або) штрафи, передбачені цими правилами, постояльцю повертається залишок внесеної раніше оплати.
  4. Адміністратор має право відмовити у поселенні у випадках, якщо:
  • у тих, хто приїжджає, відсутні документи, документи недійсні або прострочені, є підозри на те, що документи фальшиві;
  • відсутня оплата за номер у встановленому порядку та у необхідній сумі;
  • у Гостя неохайний, брудний зовнішній вигляд, він перебуває у нетверезому стані, неадекватно, агресивно поводиться;
  • Гість відмовляється дотримуватися внутрішніх правил проживання в заміському комплексі «Успіх».

У разі виникнення будь-якої проблеми, звертайтеся до адміністратора.

З повагою адміністрація заміського комплексу «Успіх»